Sömnbrist

Det här med att söka praktik tär på mina nerver.
Börjar att jag pratar med rektorn och han blir eld och lågor över mina förslag. Blir hänvisad till en "vice" rektor som är mer reserverad men inte helt omöjlig. Hon tar mitt nummer för att ge till en lärare som är inriktad på genusteorier. Vi pratade igår och hon sa att han skulle ringa upp mig. Detta har inte hänt ännu.
Har näst intill extrem telefonskräck som jag skrev i tidigare inlägg så allt detta har varit rätt jobbigt. Börjar bli lätt stressad då det är snart dags för den kursen samtidigt som jag behöver koncentrera mig på torsdagens opponering.
Sitter nu och funderar på om jag ska ringa den läraren eller vänta lite till.

Och varför finns det inga översättare som vet skillnaden mellan flodhäst och noshörning? Nu sett två Simpsons-avsnitt och ett Family Guy där de säger noshörning och översätter det till flodhäst... De ni :P

Dagens visdom: Tänk inte så mycket

Dagens låt (skiva): Avatar - Soundtrack
James Horner – AVATAR Music From The Motion Picture Music Composed and Conducted by James Horner


Kommentarer
Postat av: Emma

Riktigt dålig stil, men jag tror nog att personen ringer snart! Annars får du skrika på den när du konfronterar!;)

2010-01-12 @ 20:45:53
URL: http://baraamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, ska nog inte skrika på den person som jag vill ha en praktikplats hos =)

Sen skriker jag aldrig på folk överhuvudtaget :P

2010-01-12 @ 23:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0