Sommar

Nu kan man väl säga att sommaren officiellt har börjat. Min började lite sisådär i måndags som jag inte orkar gå in på nu. Även börjat min sommarkurs nu; Utredningsmetodi, handläggning och social dokumentation. Känner mig lite missplacerad än sålänge då de flesta har någon socionom-bakgrund eller liknande. Men den är ändå intressant och jag tror den kan ge mig en stor fördel när det blir dags att börja söka jobb om ett år. Hade en hel dag om socialtjänstlagen idag och det var faktiskt väldigt intressant.

Annars vet jag inte vad som händer i sommar. Kommer ha åtta veckors uppehåll i kursen iallafall. Förhoppningsvis blir det en sista minuten-resa när pojken har semester ^^ Men jag litar aldrig på oss så om jag har tur så blir det väl iallafall en resa till Stockholm ;)

För övrigt så är detta bara en knepig vecka och jag längtar tills den är slut ska jag vara ärlig och säga.

Och som sista notering, eftersom jag lär vara väldigt sysslolös i sommar så jag försöka roa er med att återuppta bloggskrivandet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0