Inget nytt

Skriver mest nu för att jag inte har något roligare för mig. Har egentligen föreläsning idag, eller hade, men känner mig totalt utmattad utan att inte riktigt veta varför så valde att stanna hemma istället. Har verkligen ingen ork.

Trollet mitt ringde nyss, de skulle haft mini-firmafest idag. Våfflor och minigolf, det ösregnar så planerna gick visst i stöpet. Men min stackars pojke hade visst sett fram emot dessa våfflor så han krävde att jag skulle ut och köpa våffelsmet =/ Ibland funderar jag på om han verkligen jobbat som kock, eller om han ens varit i vårat kök då vi inte ens har ett våffeljärn :P Dealen blev att jag får göra ett försök till på pannkakor. Gjorde detta igår men efter att tre stycken bara brände fast i stekpannan så slängde jag ut skiten.  Skyller på äggen från Ica :P

Annars så är det säsongsavslutning på Greys Anatomy ikväll ^^ Fast sorgligt, hur ska man överleva sommaren utan?
Sista onsdagen med ostbågar och bra är väl det. Efter helgen så lär mamma ha övertygat mig till att börja med GI igen.
Kollade upp de nya bantningspillrena, Alli, och jag hoppas inte många faller för den reklamen. Man måste verkligen ha en välbalanserad diet och vettefan om detta står i bipacksedeln. Så vågar inte testa dem själv, är inte värt det för att kanske gå ner ett extra kilo.

Måste förresten komma på ett bra sätt att avsluta bloggen för har jag väl börjat skriva så har jag svårt för att sluta =/

Kommentarer
Postat av: Therése

Fan, va det säsongsavslutning???

jag såg verklgien fram emot nästa vecka, ja det var ju inte så juste...

2009-06-11 @ 12:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0