Fredag

Om det var någon som hade missat detta ;)

Skönt med att vara lite ledig idag, fast då är det iof en massa andra saker som ska göras. Idag är huvuduppgiften att rensa ur garderoben. Ska bli intressant att se hur tomt det blir, nästan läskigt hur mycket kläder det är som inte används.
Sen får vi väl se om jag lyckas ta mig ut och slänga lite kartong, nu när vi har skaffat oss ett sådant käckt sorteringssystem ;)

Min sovmorgon var dock helt förstörd idag, trollhättans elever tar studenten idag. Och de är smått dumma i huvudet och åker runt på sina flak och tutar och skriker kl 8 på morgonen >_<  De åker precis utanför också så jag är lite smått aggressiv över detta fortfarande. Jag vet jag är en riktig surkärring ibland.

För övrig, har ett öga på Oprah och de har ett program om kvinnans könsorgan (kanske annat också vad vet jag). Men efter varje reklampaus måste de visst ha en varningstext om att det innehåller sex. Lite överdrivet =/ Sånt här borde barnen lära sig i skolan. USA är ett knepigt land men det visste vi väl redan.

Nu kom ett flak med skitungar igen, känner bara för att gå med hörlurar hela dagen så jag slipper det.
Bea = Surkärring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0