Lite ledighet

Har varit skönt att inte ha behövt tänka på något särskilt idag. Lämnade in och redovisade examinationsuppgiften igår och det gick bra och har inte någon föreläsning förrän på måndag så njuter lite av att bara vara idag och imorgon innan allting börjar igen. Fick dock gå och hämta min tröja som jag beställde från thinkgeek.com på skolan och jag är så nöjd. Den är superfin och passar perfekt, dock är jag lite besviken över att det är så få som fattar skämtet =/ Trodde det var väldigt uppenbart, för er som inte vet så är det en svart tröja med texten "I'm blogging this". Ska lägga upp ett kort men det vill inte fungera mellan mobil och dator just nu. Sen kunde jag inte låta bli att gå till kicks och köpa ansiktsvårdsprodukter ^^ Postade min ansökan till CSN också så får väl se hur länge det dröjer innan pengarna dimper ner på mitt konto.
För övrigt så är Tommy min favoritperson idag, småklagade lite när jag var på kåren och hängde över att jag inte kan köpa Officepaketet förrän jag fått mina pengar. Som den ängel han är så hade han en käck liten skiva i närheten och nu så har jag Word ^^ Bea är lycklig.
Väntar även tålamodigt på att kunna köpa terminskort (eller årskort) på Älvhögsborg. Terminskortet kostar 1200 och årskortet är 145kr/månad. Funderar på vad som är mest värt, med årskortet kan jag ju även träna på sommaren det kan jag inte med terminskortet... Hoppas även på att Jessica vill hänga på hon också, vore så mycket roligare =) Darre och Erika har iof också kort men då blir det så parigt :P Inte för att jag inte tycker om dem väldigt mycket ;)

Köpte för övrigt två filmer igår D-War och... *trumvirvel* Dinotopia! D-War var okej, lite flummig dock. Dinotopia är helt och hållet underbar! Vi fick bara sett halva igår dock men det beror på att den är 4,5 timma. Men än så länge är jag frälst. Lite bakgrundshistoria sett så är detta en helt underbar bok som jag ofta läste när jag var mindre. Det handlar om en oupptäckt värld där människor och dinosaurier lever i harmoni. I love it! Vill också leva där >_< Väntar nu på att klockan ska bli 21 så att tvättiden är slut och att vi kan se klart på filmen ^^ Nu vet jag att det är lite av en risk att köpa sånt så tätt inpå innan man fyller år men då den har funnits sen 2002 så ansåg jag att det var en liten risk att någon kommer köpa den just nu ;)

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0