Happy Birthday to me =)

Idag jag bliva 22 år, inget särskilt med det. Ett år äldre spelar inte särskilt stor roll, speciellt inte 22 :P Men men, är väl alltid trevligt att fylla år. =) Började mitt firande tidigt i år dock, troll kom med present igår. Men sa bestämt att jag ville inte öppna den förrän jag faktiskt fyllde år. Så när klockan blev 00:00 fick jag ett stort grattis och frågan om jag inte ville öppna presenten nu. Så visst, stort paket var det allt. Jag fick ett Wii ^^ Är överlycklig, tror vi gick och la oss runt 2 igår för vi var ju tvugna att testa alla sportspelen. Mina favoriter är nog tennis och baseball, fast de andra var också roliga.
Så nu har jag något att göra på födelsedagen istället för att bara sitta och glo i min ensamhet :P
Fast imorgon blir det party på kåren, är afterschool och samarbete med Sand. Så då ska jag allt fira ordentligt =)

På lördag blir det ju dop med kusinbarnet Holly =) Ska bli få kul att se henne och hennes föräldrar som jag inte träffat på väldigt länge. De bor ju i Australien så blir ju lite svårt. På söndag blir det lite firane med familjen.

Annars är allt rätt lugnt för tillfället, både reallife och känslolivet. Så har inte så mycket att säga helt enkelt =)

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0