Allmänt tjöt

Jag gör fortfarande inte så mycket om dagarna, kan bero på att jag har en examinationsuppgift som ska vara inne imorgon så sitter har bara suttit inne och läst de senaste dagarna. Tror det börjar ta sig, har läst klart "Ett ufo gör entre" och ska fortsätta med psykologin igen nu. Hade tänkt vara klar tidigare men psykologin var grymt svår samt att nollningen kom lite ivägen. Tyvärr då min kära Jennie skulle ha kommit på besök idag men fick vackert smsa henne igår och flytta fram besöket. Hade nog inte hunnit annars.
Annars så tänker jag mycket på att träna just nu, då efter imorgon så känns det som om jag kommer få tid till det igen. Idag ska jag på Linedance i kårhuset så det kommer ju bli en gång i veckan fortsättningsvis. Funderar även på att skaffa ett terminskort på Älvhögsborg då det är fler som har det, försöker bara kontra priset (1200) mot min lathet, om jag faktiskt kommer gå dit iaf minst en gång i veckan. Men har satt mig ett nytt mål nu. Har ju pratat tidigare med troll om att vi ska gifta oss om ungefär 2 år, jag vill iaf ha gått ut skolan först. Efter i lördags har jag dock satt en ny tidsfrist, om minus 20 kilo kan jag tänka mig att gifta mig. Detta var inget troll uppskattade, tack för det stödet :P Men då jag var på nollebal i lördags och var finklädd upp till tänderna och ändå bara kände mig tjock och äcklig, hade en sjal på mig som jag vägrade att ta av mig hur varmt det än blev då jag inte ville visa mina armar, så känner jag att jag definitivt inte tänker ta på mig en bröllopsklänning om jag ska känna mig så en hel kväll. Så därför vill jag verkligen komma igång med att träna nu. Troll har varit söt och pratat väldigt mycket om bröllop i det senaste, kollar på lokaler och ringar och hela tjosat. Jag orkar knappt tänka på det, man vet ju aldrig hur situationen ser ut, speciellt inte angående folk man ska bjuda. Aja, det ligger i framtiden till.
För övrigt så har jag kommit fram till att jag måste skriva oftare för att det inte ska bli så evighetslånga inlägg tror jag. Läser flera andras bloggar och de skriver inte alls så mycket som jag gör. Vet dock inte om det är negativt eller positivt. Vill ju att andra ska orka läsa det jag skriver =)
Nä, nu ska jag fortsätta med den hemska psykologiboken..
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0