Tentatider

Hemtenta som gäller denna veckan, lite segt men får gå. Tur i oturen så blev tyvärr helgens halloweenfest inställd så nu fick jag iallafall två dagar till att skriva på. Synd på att man redan hade fixat dräkt dock =( Och att man inte får träffa Ika. Men får leva på att det är Damsupé snart.

Var faktiskt duktig idag och gick på dansen. Var fruktansvärt trött efter seminariet idag samt att jag borde skriva på tentan så var bra lockad till att stanna hemma men bestämde mig för att gå typ en timma innan. Så nu sitter man och är helt slut medan jag väntar på att risvattnet ska börja koka så man kan få lite mat i magen också.

Fick dock en otrevlig överraskning idag på seminariet. En tjej från min högstadieklass visade sig gå personalvetare, just dem som vi hade seminariet med. Blev lite sådär äckliga hälsningsfraser. Känns så falskt med tanke på att vi knappt pratade med varandra under de tre år som vi gick i samma klass. Jag pratar inte ens med de personer som jag faktiskt "umgicks" med. Inte sörjer jag väl för det heller.
Högstadiet är för mig bara tre år av mörker som jag vill glömma. De tre år som tyvärr gjort mig till den människa jag är idag, nästan helt utan något självförtroende i överhuvudtaget. Men det kämpar jag iallafall för att försöka ändra på idag.

Misstänker att vattnet har börjat koka så, bye for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0