På bättringsvägen

Förutom att jag har en väldigt jobbig hosta som inte lär ge med sig i första taget om jag känner min kropp rätt.
Aja, jag är relativt klar i huvudet igen iaf.
Blev någolunda tidig uppgång idag då Tezzan skulle komma o hämta min madrasspump som hon får låna till Bonna. Som jag som vanligt inte kan följa med på för det sammanfaller alltid med att vi ska fira trollet :P Sen har jag inga bra erfarenheter av externphester iof, det slutar bara med att alla runt omkring mig blir alldeles för fulla och jag sedan får ta hand om dem resten av kvällen. Brukar vara ett sådär roligt sätt att spendera en helg på. Sen kan vissa av studenterna från andra skolor vara grymt odrägliga och tar ingen hänsyn för andra, som brukar sluta lite sådär då alla sover i samma  sal för det mesta. Så tror det räcker med externphester för min del även fast de inte har varit många.
Tacka vettja nästa helg, då blir det fest ^^ Årlig sammankomst som är riktigt rolig enligt mig ;)

Imorgon blir det iaf kalas, handlade trollets presenter idag och det blev väl lite dyrare än vad det var tänkt men han fyller ju inte 25 varje dag =) Och så har jag lite skuldkänslor för att han inte fick någon på sin födelsedag då jag inte klarade av att åka och köpa en. Han fick en blomma som han inte ens tycker om istället :P
Så imorgon kommer feta släkten, är fortfarande sleten efter upplevelsen i tisdags dock.. Men det brukar ju vara väldigt trevligt =) Är himla förtjust i trollets föräldrar ändå.

Nu har jag sett många filmer på en vecka (får man göra när man är sjuk), de som blev tittade på är:
Sex and the city
Polarexpressen
Shrek den tredje
27 dresses
Hellboy: The golden Army
Kung-Fu Panda
Hancock

Tills nästa gång..
Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0