Lugna fiskar

Nu är det mesta gjort. Vad som finns kvar vet jag inte men det finns ju alltid något man bör göra.
Idag har jag iaf varit så pass frisk så att jag tog mig till skolan. Rätt så intressant även fast jag inte förstod mycket då det var en fortsättning på förra föreläsningen då jag stannade hemma.
Efter var det lunch med standardgänget på Baggis, de människorna klarar inte av att ta en lugn lunch utan det ska ätas upp och så ska det springas iväg igen :P
Lite lätt shopping uppe på detta, textillim, mascara, läppstift och naglack. Samt en tur in till Fareline.
Så efter hemkomst har jag limmat på en massa märken på ovven då den ska användas för första gången på länge imorgon ^^ Party helt klart!
Fick även äntligen bytt piercingkulor till plastkulor, finally. Och jag gjorde det helt själv! Bea duktig...
Även fått diska och bytt till våra nya lakan som blev himla snajsigt.
Nu tittas det på Idol och senare ikväll blir det nog lite mer Zelda på vårt Wii =D

För övrigt så tycker jag att Di Leva är en ypperligt stark men något udda person. Såg en intervju med honom häromdagen och blev faktiskt imponerad och glad över att det finns en person som han. Tycker det är precis vad världen behöver idag och den behöver fler. Jag är inte mycket för hans musik och så men jag tycker det är starkt att kunna känna så mycket kärlek till medmänniskan och jag önskar att jag kunde vara likadan. Många tycker att han är udda och buar ut honom för hur han ser ut. Men det är nog inte många egentligen som faktiskt lyssnar på vad han säger, tyvärr..
Det var allt för mig denna gången. Blir nog mer "skvaller" efter morgondagen.
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0