Long time no see (2)

Nu Jessica blir du väl allt nöjd ;)


Nu har det hänt så mycket i det senaste så kommer inte kunna ta upp allting. Eller ens minnas alltihopa.

Just nu är jag bara väldigt väldigt sjuk och orkar näst intill ingenting. Typiskt nog fyller troll år idag och jag har tenta imorgon. Tentan kommer gå åt h*lvete, var så sjuk igår och idag så har mest suttit vid bordet och glott för jag har inte orkat något mer. Ledsen mamma, det blev ingen dans idag men tror inte det hade varit någon bra idé för den delen om inte jag skulle ha svimmat samtidigt.

Kan en del angående tentan ändå så kommer nog kunna skrapa ihop en del poäng, sen om de räcker får jag se.

Orkade inte ens åka till Överby för att köpa trollets present =( Lyckades dock ta mig till hemköp och köpte en blomma och en kladdkaka, var helt slut efter dock. Blev inte bättre av att trollets mormor har varit här i två timmar idag för att sätta upp gardiner.

Tyvärr försvann även en hel helg då jag hade fint besök. Var väldigt glad över besöket dock =) Ika och Erika stannade hela helgen och vi hade det kul, tyckte jag iaf. Fredagen var bara lugn med lite middag och Wii. Lördag blev det tårtkalas hos Erika och Darre för sedan middag med Jessica, Ika och Erik och bowling på älvhögsborg. Var superkul även fast jag sög rumpa. Efter det gick vi till Sand där det var 80-talstema. Så det var lite kul, blev en trevlig kväll med med mycket mjölkdrinkar för mig och Ika ;) Vilda diskussioner om svunna tider där vi aldrig kommer att komma fram till ett vettigt svar tror jag. Det var superkul att de kunde komma upp ändå och är mycket mycket nöjd med Ikas present. halsbandet kommer definitivt vara min nya favorit och jag har även bestämt att det kommer bli min luckycharm (den är ju ändå köpt på Ireland ;) )så förhoppningsvis hjälper den mig imorgon på tentan ;)


Annars går alla mina lyckönskningar till Familjen Nyholm, våra tankar är med er *pussar*


Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0