Lite gladare, betydligt mer stressad

Och så blev det halloweenfest iallafall. Min kära svåger ville tydligen så gärna gå på detta så nu håller han i festen själv istället ;) Så Malmö och Ika, here i come. Tack och lov var hon fortfarande på att festa loss ;)
Fast nu blev det till ju att skriva hemtentan fort som f*n igen. Men tror jag kommer klarar det. Har jag gjort det förr så lär jag klara det igen.
Tyvärr har en stor del av dagen redan försvunnit till att gå till optikern och systemet. Och om en halvtimma har jag tvättid =/ De var shyssta på Liljeloods dock, fick ett extra par månadslinser samt två flaskor med linsvätska till 995. Det priset som jag trodde jag skulle betala för bara undersökningen samt 6 månadslinser.

Och jag är vrålhungrig. På dagens meny står det spagetti med köttfärssås. Hinner dock inte laga mat innan tvätten ska in så får vackert vänta en stund till.

Ska försöka att inte dricka en hel bag-in-box själv nu på lördag. Black tower är ju ett grymt gott vin ändå. Får se till att Ika dricker några droppar också ;)
Ska försöka att inte synas till nu innan tentan är klar så tills om en vecka, ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0