Trött

Precis kommit hem från kåren och en lunch med min långa granne. Fick sticka ner rätt tidigt imorse för att fixa de sista protokollen så nu är allt klart. Ska bara försöka få tag i de sista underskrifter som saknas. Tyvärr är inte alla i stan under sommaren så det är nog rätt kört. Många väntar bara på att man ska höra av sig tyvärr även fast de vet att de har protokoll att skriva under. Passade sedan på att umgås med min gamle polare som jag inte har träffat på ett tag. Skumt nog då han och hans sambo har flyttat till samma gata som oss.

Fredag idag, spelar egentligen ingen roll för min del då jag är ledig hela tiden. Jag är inte arbetslös utan jag har sommarlov som min dietist så fint sa det. Det som är lite roligt dock är att idag börjar trollets semester så får äntligen umgås lite mer med honom. Han jobbar ju så sent. Så nu ska vi väl bara försöka planera vad vi ska hitta på under dessa tre veckor.

Fick en smärre shock idag då jag fick veta att jag har en väldigt stor summa att betala. Förstår verkligen inte hur detta ska gå, har ungefär 2000 kr att leva på resten av sommaren så är smått panikartad nu. Mor och troll har redan fått försörja mig så mycket så jag vill inte mer. Fick en smärre ångestattack imorse och troll låg och sov som en stock så det var bara att samla sig och ge sig iväg. Hoppas på att det löser sig men just nu är det bara hemskt..

Nu försvann solen, himlen blev kolsvart och regnet bara öser ner. Ja, vädret brukar ju passa humöret så det är väl inte fel.
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0