Bara en sak till...

Såg bara en liten rolig sak när jag tog sista ciggen för natten. Stod ute på balkongen så ser jag en kille komma gåendes. Antagligen på väg hem med tanke på hur mycket klockan är. Så upptäcker han en cykel som ligger brevid busshållplatsen som är på andra sidan gatan nästan precis vid vårt hus. Han börjar känna på däcken och verkar komma fram till att de verkade okej. Så han tittade sig omkring för att se till att det inte var någon i närheten. Lyfter upp cykeln och sätter iväg, kan lugnt säga att de fem metrarna som han cyklar är inte dåligt vingliga tills han kommer fram till att cykeln bara är skrot. Fick hålla för munnen så att han inte upptäckte att jag stod och titta på honom och asgarva. Alltid roligt med folk som inte tror att folk ser dem bara för att det inte är någon i närheten. Så fick jag iaf ett gott skratt innan jag slänger mig i sängen för att titta på Time Bandits innan jag slumrar in.

God natt och ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0