Bara en liten bit till

En uppgift färdig, två kvar med två dagar att göra dem. Ja, jag erkänner jag är lite sent ute men det är Bea i ett nötskal. Har lite missade uppgifter från kurser den här terminen som ska vara inne innan midsommar. Men det är lugnt, jag arbetar väldigt bra under press. Igår skrev jag en bokanalys på två timmar till exempel... Ska bli väldigt skönt när jag är klar dock, för då har jag verkligen sommarjobb. Speciellt med tanke på att jag inte har ett jobb. ´
Det blir bara till att spendera så lite pengar som möjligt, har redan ett antal idéer som vad som behövs göras här hemma samt gå ut och promenera så mycket jag kan. Så det blir säkert bra, lär vara redo att hänga mig framemot augusti men så får det väl bli då.

Idag ska jag iaf skriva tre sidor om vad jag har lärt mig om Kulturvetenskap. Tror inte det blir allt för svårt, jag kan ju faktiskt en hel del vid det här laget. Det är bara att stödja mina teorier med litteratur, skriva ner lite noter och sen köra på. Är mest nervös för den missade tentan som jag ska komplettera, den var för kort.
Annat idag är att jag måste gå till vårdcentralen igen. Jag var ju där i förra veckan för att göra en liten hälsokontroll samt ta prover. Sen har jag bara väntat på resultatet. igår ringde de för att säga att jag måste lämna blodprov igen för de har schabblat till det på något vänster, tack tack tack... Hoppas jag får en annan sköterska den här gången, den andra var inte så duktig.

Imorgon kväll bär det av ut till kusten och trollets pappa. Ska bli kul att sitta i köer i ett par timmar för att kunna fira midsommar i Kungshamn. Eller kanske inte.. Finns inte så mycket annat att göra dock, vi kan inte direkt åka idag. Så det får bli som det blir helt enkelt. Hoppas bara på någolunda uppehåll i helgen så man kan slippa sitta och uggla i deras hus hela dagarna.
Nä, nu får jag sätta igång.
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0