Ge mig ett par hörlurar tack

Jag tror seriöst att jag kommer flippa ut snart. Hur länge kan man borra på ett och samma ställe egentligen? Bostadsföreningen kom nyligen fram till att fasaden har fått köldskador eller nått efter i vintras så nu håller de på och fixxar på husen här. Igår var de nästan precis utanför mina fönster så drog ner alla persienner som jag kunde utifall att de fick för sig att kika in men då höll de bara på att knacka lite så det var rätt så lugn. Nu har de säkert borrat konstant i en halvtimma och jag håller på att bli fullständigt galen. Mitt huvud känns helt omskakat =/ Vill bara slå någon.

Nu börjar skolan och nollningen närma sig allt mer. För er som inte vet så har jag anmält mig till att vara phadder för de nya studenterna. Går ur sexmästeriet för att slippa jobba på nollningen :P (kanske inte hela anledningen) och så ska jag vackert vara med iaf :P Fast det kan nog bli kul. Försöker få Jessica att vara phadder med mig så att inte de stackars MMA studenterna bara har med mig att göra. Fast hon kanske inte får då hon inte kan vara med på utbildningsdagen. Aja, det är bara att vänta och se.

Anser för övrigt att Swedbank Fastighetsbyrån-reklamen är bland de sorgligaste som finns..
Förresten, Hanna sötnos, var inte meningen att rabbla upp vänner i den förra bloggen som om de var den enda jag hade. Självklart ska det bli kul när du kommer hem också ^^ Och andra som jag inte har nämnt. Men eftersom det är typ är fem pers som läser den här bloggen så lär det inte vara alla jag känner :P

Okej, nu hoppar jag satan i mig ut genom fönstret. har jag tur kanske jag landar på en av de som är ansvariga för det där jäkla borrandet...
Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0