Yarr, me be a pirate

Det varade Halloweenfest i helgen hos min kära svåger i Malmö. Mycket roligt fest faktiskt. Och jag var, jag ni kan ju gissa, en pirat. Var rätt nöjd med slutresultatet faktiskt. Alla hade ju ansträngt sig med sina utklädnader, vi var inte många dock, så det var ju roligt. Fick även träffa min söta Ika och Erik så det var ju bara extra kul. Käkade middag hemma hos dem innan festen. Väldigt söt lägenhet, kan förstå att de tycker den var liten men den var väldigt fin. Mycket avundsjuk på Ikas garderob =/

Annars har det bara varit tenta tenta tenta. Var rätt omotiverad denna gången dock. Skrev klart de tre sista frågorna imorse och renskrev allt i skolan. Var ju tvungen att gå och köpa damsupé biljett =D Dock tog renskrivningen lite längre än vad jag trodde, 15 sidor handskrivet var rätt mycket ändå. Så tentan skulle vara in lämnad kl 16, jag skrev som en idiot och var färdig fem i. Sprang ner för att skriva ut och självklart stod det en snubbe och skrev ut typ 200 sidor. Gah... Men tänkte att 10 minuter sent borde de väl inte dö av. Det jag inte tänkte på var att anledningen till att deadline var 16 var för att studentcentrum stänger då. Tack och lov hade Bea världens tur så de var fortfarande där så jag kunde lämna in den. Annars hade jag satan sprungit och letat upp den gubben och bankat på honom. Själv hade jag inte kunnat med att stå och skriva ut så mycket i biblioteket när det är så många andra som behöver skriva ut där.

Är iaf nyss hemkommen och om en halvtimma typ bär det av till dansen.
Imorgon blir det överviktsgrupp och städning. Torsdag ska jag passa vovve se bär det av till gbg på kvällen för att jobba på Hälsomässan resten av helgen. så känns som jag har fullt upp. Och är allmänt slutkörd efter tentan. Aja, sånt är livet.
Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0