Under tvång (Ångest!)

Har blivit beodrad av Emma att uppdatera mig så får väl göra detta då :P

Här händer det en massa saker och ingenting. C-uppsatsen är inlämnad så nu sitter man och väntar för att se vilka man ska få opponera mot. Spännande...
Kände igår efter vi hade skickat in att jag visst hade en massa spänningar och stress för jag blev helt plötsligt väldigt trött och höll på att somna flera gånger under middagen med trollets morföräldrar. Så kände mig lagom social.

Nu måste det dock fixas praktik. Vet på ett ungefär vart jag kan söka men vet verkligen inte vad jag ska säga när jag ringer. Just nu har jag bara: "Hej jag heter Beatrice läser.. och är intresserad av praktik hos er" Finns väl inte ett företag som skulle säga nej till det där :P Så dubbel-ångest på det där.

Måste även få tag i Fredrik som är programansvarig för att diskutera min examen. Saknar en kurs och jag vill heller inte läsa den kursen så får se om jag kan få komplettera med poäng från när jag läste lärarprogrammet så att jag iallafall kan få kandidatexamen i kulturvetenskap. Vill verkligen få en examen nu till våren så att jag kan börja söka jobb och inte bara sommarjobb.

Där är nästa steg, söka jobb! Det säger nog allt. Kollade platsbanken häromdagen i Trollhättan och Vänersborg. Fanns inte ens något jobb som jag kunde söka. Får självklart kolla runt mer än bara platsbanken sen när det gäller men det ger en inte direkt mycket hopp.

Så mitt år än så länge.. Ja jag är ju inte sjuk iallfall och jag är fortfarande rökfri. Så kan inte bli helt deprimerad iallafall.

Dagens visdom: äppelcidervinäger är väldigt bra mot finnar :P

Dagens låt: Don't stop believing - valfri artist men jag gillar när de sjunger den i Glee


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, det är rätta takter Gumpen!:D

Du verkar jue inte göra annat än plugga, när är du färdig egentligen?:)

Puss

2010-01-07 @ 13:38:26
URL: http://baraamma.blogg.se/
Postat av: Bea

Jag vet ;)

Jag är färdig nu till våren så inte långt kvar nu =)

2010-01-07 @ 15:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0