Ctrl+Alt+Del

Är lätt en favoritserie, läser den för andra gången nu. Länge sen sist i och för sig så får vackert läsa allt igen så jag kan läsa de nya stripparna också. Ethan är bara för bra.

Försökt "träna" lite idag. Men fick inte videon att fungera så kunde inte ta något av träningsbanden så det blev boxning både via Wii Sports och  Wii Punch Out. Kändes i armarna kan jag ta och säga.
Har svårt att hitta någon träning som jag tycker är rolig, att promenera bara för promenerandets skull är bland det tråkigaste jag vet.

Börjat fundera lite lätt på hur jag skulle kunna utveckla min läsarbas eller om jag ens orkar bry mig om det. Kan inte direkt säga att jag skriver överdrivet intressanta inlägg för dem som inte känner mig.
Ska iallfall bli intressant att se om det blir något bloggande tillsammans med Jessica och Hamza. Det skulle vara roligt dock.

Tittade på Mary and Max idag, supersöt film. Rekommenderar starkt.

Dagens visdom: Att äta frukost vid 16-tiden är ingen bra idé

Dagens låt: Push it - Glee Cast (har lite av en Glee period just nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0