Shoppa Shoppa Shoppa

Är bland det bästa som finns när man har väntat alldeles för länge på att få pengar =)
Spenderat dagen på Överby med Jessica den sötnosen. Vill nog inte riktigt räkna efter hur mycket pengar som har blivit spenderade idag. Här kommer iallafall inköpen:
Jeans - JC
Mössa - Carlings
Vichyprodukter - Apoteket
Mascara - Kicks
Svart linne - Gina tricot
Grå/Grön topp - Åhlens
Skitsnygg väska - Åhlens
Grå kofta - Vero moda
Svart topp/mönstrat - Vero moda
Pärlhalsband, Pärlarmband, Pärlarmband (de hade 20% rea på pärlsmycken), diadem - Glitter

Och jag är supernöjd =) Hade velat hitta någon mer varmare tröja men finns mest tjocka koftor och jag ser ju ut som en luden boll i dem =P
Självklart blev det en tacobuffe också ;)
Nu blev det till att diska, borde ju göra något som är till nytta för mer än mig själv idag ;)
För övrigt så är jag helt och hållet förälskad i den spellistan med musik från One Tree Hill som jag har på Spotify ^^
Imorgon blir det restaurangbesök med min allraste sötaste sötnöt som jag älskar över allt annat ^^

Dagens visdom: Gå och shoppa när du inte behöver något för då hittar du fler saker ;)

Dagens låt: Be Yourself - Audioslave


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0