Längtar efter jobb

Yes, C-kursen är verkligen på C-nivå ;) Fritid vad är det? Jag börjar nästan börja glömma ordets innebörd. Nä så farligt är det kanske inte men det är betydligt mer intensivt just nu. Seminarieuppgifterna är rätt så brutala med så kort mellanrum. Och det är okej men jag saknar tid till att fundera över C-uppsatsen, det är hela tiden annat som ska funderas över. Och den här veckan är rätt så körig.
Måndag: Seminarium. Tvättid på kvällen
Tisdag: Föreläsning? Info om praktikkurs. Dans på kvällen
Onsdag: Föreläsning
Torsdag: Programråd
Fredag: Seminarium. Inlämning av uppsatsämne

Sen måste jag få in gärna två träningspass till utöver tisdagens dans men jag vet inte riktigt när då stor del av den övriga tiden behöver spenderas på seminarieuppgiften som är till fredagen. Sen måste det bestämas uppsatsämne där någonstans.
Hoppas på att få viss ledighet under helgen sen iallafall om jag inte behöver sätta igång med någon annan uppgift. Behöver studera inför en omtentamen som är helgen efter i och för sig.
Så, nu har jag fått klaga av mig av den allmänna stressen som jag känner.

Ska skriva klart uppgiften tills imorgon nu också. Bara en halv sida kvar ungefär så det är lugnt iallfall. Men det är bara för att jag och Jessica lekt duktiga studenter i veckan ;)

Jag fortsätter med mitt tjöt om Spotify och här kommer min spellista med Mika, en blandning av skivorna med de tråkigasta låtarna borttagna (Big girls):
http://open.spotify.com/user/menegilda/playlist/5Iuqjsa58NWfMZ2z5FtlnB
hojta om länken inte fungerar för jag har ingen aning om jag har gjort rätt :P
Här är One Tree Hill listan jag tjötat om också:
http://open.spotify.com/user/svrist/playlist/6FBZlsUqUq5H6wlNMIidxe

Dagens visdom: Man borde kunna stänga av Facebook periodvis när man behöver plugga ;)

Dagens låt: Mika - Any Other World


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0