Gym & Party

Har varit på gymmet i två timmar idag så är lite trött just nu. Sen att det tar en timma ungefär att ta sig fram och tillbaka (rask promenad) gör inte saken bättre. Massa seg.
Fruktansvärt många spännisar där också. Väntar bara på att de ska börja posera och kyssa sina armmuskler. Än sålänge var det bara en som stod och spegla sig och spana in ansiktet och en annan som lyfte på tröjan för att spana in sina magmuskler. Och alla väger sig för att se om det gått upp i vikt.
Själv ställde jag mig på vågen för att se om jag har gått ner ;) Och det har jag faktiskt :P Ytterliggare ett eller två kilo har försvunnit. Jag kommer bara smälta bort nu när jag sätter igång med träningen också ;)
Bestämt att det blir gym två gånger i veckan samt BodyJam på torsdagar. Till en början iallafall =)

Ikväll blir det party med Jessica, yay ^^ Gullungen har införskaffat en box med vårt favoritvin och sen bär det av till Studentkåren. Mutade Crii med lite lakrits för att han skulle låta mig gå samt låna ut pengar :P

Dagens Visdom: Glöm inte BH när du går och gymmar..
Dagens låt: Valfri Millencolin-låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0