Fullt upp

oj oj, vilken helg. Har bara supit slagits och haft mig.

Eller kanske inte...
Igår var det kalas med släkten för pojken min. Detta innebar att min söta mor anlände till Trollhättan kl 10 igår och hjälpte oss till att städa. Och det borde hon ha gjort för länge sedan ;) Jösses va fint det är här hemma nu. Visst vi städar men det är skillnad på att städa och städa. Nu är lägenheten faktiskt trivsam. Sitter numera i lilla sovrummet och surfar för vi har äntligen fått in datorn här nu som även innebär att det blev ett stort och luftigt vardagsrum istället och det är faktiskt väldigt skönt. Vi fick även ut den nya mattan i vardagsrummet och den är superhärlig! Det var inte många förändringar som gjordes men det har gjort en sådan skillnad.

Men det var inte dåliga tag vi tog i lägenheten igår och mamma tvingade upp mig åter igen kl 10 för att köpa gardintyg till sovrummet idag så är helt slut. Crii ligger och vilar just nu.
Är iallafall väldigt tacksam mot mot min kära mor. Som barn stretar man gärna emot och ska klara sig själv men ibland får man allt ta emot den hjälp som behövs ändå.

Skönt att jag behöver sitta och tänka på städning nu iallafall. Har ingen skola inplanerad nu i tre veckor framöver då det bara ska läsas på litteraturen som ska användas till C-uppsatsen.
Ska även träffa svärmodern för att hon ska få visa mig lite om hur hennes utredningsmetod går till. kan vara mycket användbart inför framtiden. Tycker utredningsarbetet verkar väldigt intressant. Är dock fortfarande inte 100% säker på den saken. Inget är helt säkert förrän man har testat på det ändå.

Blev ingen överdrivet intressant blogg idag men jag är helt enkelt för trött för att diskutera hej vilt och allt och ingenting idag.

Dagens visdom: Mammor är faktiskt väldigt bra att ha

Dagens låt: Broder Daniel - Shoreline (funkar även med Anna Ternheim)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0