Är inte arg idag ;)

Jessica verkade visst tycka att jag bara skrev när jag är arg så får väl passa på att skriva idag då ;) Fast enligt min mening så blir det inte lika intressanta inlägg i och för sig :P

Aja, satt i skolan idag och "pluggade". Skulle luncha med Jessica för att sedan diskutera en del begrepp och nyckelord inför c-uppsatsen. Det slutade med att Hamza också följde med och det blev en väldigt lång lunch. Gick till Bokia och köpte lite tjockare papper, fanns inga vita så blev en läcker vinröd färg istället. Hade tänkt göra förhörskort till mig själv inför omtentamen på fredag. Fick gjort ett antal kort men blev bara frågor, inga svar än så länge.
Magnus och Affe dök också upp. Och det är väldigt intressant. Var för sig är dessa tre pojkar intressanta och normala människor som är trevliga att umgås med. Tillsammans så blir de till något explosivt ämne som exploderar så in i bänken. De är helt galna! Det är mycket skratt men kan inte säga att det är lätt att plugga samtidigt ;) Men det var en trevlig dag iallafall.

Blir en hetsig vecka. Det ska letas litteratur till uppsatsen, det ska pluggas till fredagens omtenta och det ska städas fint inför lördagens kalas. Trollet mitt fyller faktiskt 26. Han börjar bli gammal :P
Imorgon blir det dans. Haft så fullt upp med skolan så träningen har kommit i handra hand men nu har det lugnat ner sig en aning så nu hoppas jag få lite mer tid till det.

Det blev nog inte så mycket roligare än så. Så hoppas ingen förväntar sig allt för mycket av mig (märkte en aning höjning av antalet läsare under helgen) :P Fast är dock ingen blondinbella ännu, tack o lov..

Dagens visdom: Gå inte och leta kläder 10 min innan butiken stänger

Dagens låt: Decode - Paramore (blivit lite sugen på Twilight)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0