"Fuck it!"

Har haft ett par koko-dagar nu. Börjar bli bättre dock. Allt är bara lite knas.
Misshandlad arm efter vaccinering och tandvärk gör inte saken bättre.
Slösat bort mina dagar på "Skins" och Farmville. Ibland undrar jag om det faktiskt inte blir mer än så här i livet.
Somnade kl 6 imorse på soffan. Crii väckte mig vid 8 när han gick till jobbet. Flyttade till sängen och sov till kl 13 tror jag.
Mycket som är snurrigt och mycket som jag inte förstår. Känner mig trasig och vet inte hur jag ska reparera mig själv. Tror ibland att jag älskar alla andra så mycket att jag inte lämnar någon kärlek kvar åt mig själv.
Men det kommer bli bättre. Jag lovar. Så inga "aaww" och "hur mår du egentligen?" tack.
Tänker så mycket ibland bara så det känns bättre att få ut lite granna. Men så är vi väl allihopa egentligen, vi har bara olika sätt att få utlopp på.
Men det blir bättre snart. Om inte annat så börjar c-uppsatsen på allvar på måndag så då lär jag inte ha tid till att tänka på annat.
Det blir bra snart.
Skrev senast tror jag att jag valde en bra tid till att sluta röka, nu när det blir vinter och kallt.
Men nu börjar jag nästan fundera. Röker som mest när jag är deprimerad. Stå i mörkret på balkongen om nätterna och fundera är rätt härligt. Dock kommit fram att jag kan göra det utan en ciggarett i handen. Så jag är fortfarande en icke-rökare.

Dagens visdom: Det är lätt att sluta röka

Dagens låt: Kent - Hjärta


Kommentarer
Postat av: Emma

Uppdatera Gumpen! :)

2010-01-07 @ 11:01:29
URL: http://baraamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0