Regnet det bara öser ner

Massa tråkigt väder, men det är väl juni i ett nötskal. Det jobbiga just nu är att jag ska in till stan för att köpa present till mor min. Det är då man blir så sur över att det kostar 27 kr för en resa med bussen. Löjligt mycket men få väl försöka hinna med allt jag ska göra så att jag kan åka hem igen på samma biljett. Vill inte direkt gå och strosa på gågatan när det ösregnar ändå. Ska bara köpa present, ciggaretter och lyxa på mig att köpa med mig en sallad hem från salladsbaren ^^ Det är ändå fredag idag. Ikväll bär det av till Mölndal, mamsen fyller år och vi ska gå och se Coraline i 3D imorgon. Ska bli kul, inte gått på 3D-bio tidigare. Bara den djurfilmen på Liseberg och den var faktiskt riktigt häftig.

Hade faktiskt en lite lyckad dag i förrgår också. Fick tillbaka min examination från kursen Kön & Etnicitet och klarade den med riktigt fina kommentarer^^ Och grattis till Jessica som fick VG =D
Sen blev mina pannkakor riktigt lyckade ^^ Misstänker att förra satsen blev kass för att jag blandade mellanmjölk och lättmjölk.. Men då har man lärt sig något nytt.

Såg Benjamin Button igår (orka skriva hela titeln), den var söt =) Vi hyrde även Valkyrie och den var helt okej men mycket av spänningen försvinner ändå när man vet hur den ska sluta =P

Bloggnyhet!
Dagens visdom: MTV är så dålig så de borde stänga ner skiten :P
Dagens låt: Lily Allen - Fuck You (hela månadens låt egentligen iof..)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack så mycket! =)

2009-06-16 @ 00:09:11
Postat av: Therése Nyholm

Hi hi, fick låten fuck you på hjärnan och smånynnade den inför min svärfar. Fick liksom en dubbel mening! ;)

2009-06-17 @ 12:04:49
Postat av: Bea

Haha, den var bara för bra syrran

2009-06-17 @ 15:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0