Dag 2

På min nya diet, ja Bea har börjat med GI igen. Kan säga som så, då jag fick veta att pappa gått ner 9 kilo så tänkte att det kanske kunde vara värt ett försök till ;)
Hittat en bättre frukost denna gången också, förra gången åt jag omeletter varje dag och det var ingen höjdare.
Dagens matsedel:
Frukost: Tonfiskröra och ett kokt ägg
Lunch: Tre morötter (borde ätit mer men kände inte för det)
Middag: Gulaschsoppa
Helt acceptabel mat faktiskt ;)

Försökt göra skolarbete idag men det gick åt helvete då Disco ligger nere. Den driver mig till vansinne. Annars har jag varit hos polisen och ansökt om pass. Gick snabbt och smidigt, var bara gångvägen dit som gick knasigt. Först en massa skoskav från de nya skorna då ett plåster trilla av, sen mötte jag en kvinna från min grupp som skulle tjöta även fast jag hade bråttom sen fick jag stanna för att en kvinna höll på att tappa en 100-lapp ur fickan. Var så stressad så funderade på att strunta i henne men kände att det hade varit lite väl taskigt =/
Så nu är frågan, kan man lita på att expediten säger att det tar fem arbetsdagar? Man vet aldrig.

Så blir det Kungshamn ikväll och Mölndal imorgon,. Träffa syrran samt faster med man =)
Sedan måste jag ta mig ner till Malmö så fort som möjligt för nu har man fått ett till kusinbarn ^^ Hon heter Amelie och är hur söt som helst, väldigt lik sin mamma. Lite avundsjuk på att Sandra hann ta det namnet men jag är tydligen inte den enda :P

För övrigt, någon som vet hur man lägger in videos i bloggen? Inte bara så att det blir en länk då.

Dagens visdom: Ha alltid med dig extra plåster när du har på dig nya skor
Dagens låt: Pendulum - Propan Nightmares

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0