Tro mig...

ringer det en telefonförsäljare så lägg bara på, säg inte nej tack lägg bara på luren :P
Har bråkat massa känns det som med det här företaget nu. Varit på konsument i Trollhättan precis och pratat med en kvinna där. Hon har tagit kontakt med dem så förhoppningsvis räcker detta för jag orkar inte bråka hur länge som helst. Är väl det de räknar med i och för sig. Blir kronofogden inblandade (som de hotar med) så hoppas jag att jag klarar det. Jag vet att jag har rätt men det är inte alltid lätt att bevisa för andra att man har det. (pisseblöt blev jag på köpet då det ösregnar ute)
Blir inte bättre av att jag har en tenta som jag vill få klar inom två veckor också. Känns som om det alltid kommer något och stör när jag behöver koncentrera mig på en tenta. Och inte bara sådana där distraherande saker som man själv ska pilla med utan saker som jag inte kan kontrollera som tar min tid.

Blir inte bättre av att datorn varit trasig väldigt länge och vi nu har fått reda på att det var hårddisken som hade kraschat. Så ja, allting är borta. Bilder, texter alltihopa. Inget som är överdrivet viktigt men ändå så att man tycker det är väldigt tråkigt. Det är noveller som jag har skrivit i gymnasiet, bilder från resor och min b-uppsats som jag kommer att sakna.
Sen att det blir en dyr historia gör inte saken bättre, ingen semester i år heller alltså.

Dagens visdom: Ciggaretter smakar konstig när de blir blöta (och självklart, lägg på när det är en telefonförsäljare ;) )
Dagens låt: Michael Jackson - Human Nature

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0